1394/5/15    تعداد بازدید:2202 نفر
ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد تمدید شد

لیدا نیک‌روش مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «15 مرداد آخرین روز ثبت‌نام کتب درسی به صورت اینترنتی است، آیا این زمان تمدید می‌شود؟»، اظهار داشت: این زمان تا 31 مرداد ماه تمدید شد.

وی افزود: احتمال دارد تا در شهریور ماه یک یا دو هفته مجدداً سایت برای ثبت‌نام کتب درسی باز شود، اما مدیران مدارس از 18 مرداد به این سایت دسترسی خواهند داشت و می‌توانند دانش‌آموزان را به صورت گروهی ثبت‌نام کنند ضمن اینکه خود دانش‌آموزان هم به صورت فردی امکان ثبت نام تا 31 مرداد ماه را خواهند داشت.

نیک‌روش با اشاره به آمار ثبت نام الکترونیکی کتب درسی دانش‌آموزان ابتدایی تهران و پیش دانشگاهی کشور، خاطرنشان کرد: تاکنون 430 هزار دانش‌آموز دبستانی تهران و بیش از 110 هزار دانش‌آموز پیش دانشگاهی کشور برای دریافت کتب درسی به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: علت پایین بودن ثبت‌نام در دوره پیش دانشگاهی این است که معمولاً در پیش دانشگاهی، ثبت‌نام گروهی انجام می‌شود و به دلیل تغییر رشته و برگزاری امتحانات شهریور ممکن است که ثبت نام‌ها در شهریور بیشتر شود.

ورود به سایت واحد های مختلف موسسه فرهنگی مهتدین